5/5/2024

صباغی شهردار قزوین:

همدلی و همراهی مدیران سرمایه بزرگی برای شهر قزوین است

صباغی شهردار قزوین گفت:همدلی و همراهی مدیران سرمایه بزرگی برای شهر قزوین است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی در آیین بهره برداری از فاز سوم نسیم شمال و ناوگان جدید حمل و نقل عمومی شهر قزوین ضمن تقدیر از همراهی مدیران استانی در اجرای این پروژه اظهار کرد: پروژه مذکور در مدت چهار ماه انجام شد و در طول اجرای آن شاهد همدلی و تعامل خوبی در میان مدیران دستگاههای اجرایی به ویژه اداره کل میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت گاز بودیم.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه کمربندی غربی شهر تکمیل شد و شهروندان می توانند در کمترین زمان منتهی الیه شمالی ترین و جنوبی ترین نقطه شهر را بدون ترافیک تردد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس به عنوان یکی از بزرگترین تقاطع های غیر همسطح شهر قزوین گفت: با افتتاح کمربندی نسیم شمال و با هماهنگی شورای ترافیک و پلیس، احداث این تقاطع وارد فاز عملیاتی می شود و امیدواریم طی دو سال بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی تاکید کرد: شهر قزوین ظرفیت‌ها و سرمایه های خوبی دارد و باید قدر آنها را بدانیم.

شهردار قزوین همدلی و اتحاد مدیران را زمینه ساز پیشرفت و توسعه شهر قزوین دانست و گفت: اختلافات باعث عقب ماندگی شهر می شود.

صباغی در ادامه از افتتاح و بهره برداری چندین پروژه شهری در چند روز آینده خبر داد و گفت: بهره برداری از پارکینگ خودروهای سنگین در شهرک دانش و ناصرآباد، افتتاح ایستگاه آتش نشانی بازار و نصب شیرهای هیدرانت آتش نشانی در بازار از جمله پروژه هایی است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با همراهی و همدلی مدیران استانی، پروژه جابجایی میدان میوه و تره بار، بنکداران و خشکباران اجرایی شود.

شهردار قزوین در پایان تاکید کرد: شهروندان باید آگاه باشند که این پروژه ها با عواید مالیات برارزش افزوده و عوارض های پرداختی آنان ساخته می شوند.

 

انتهای پیام

related images