سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۳۱

سرپرست سازمان آتش نشانی اعلام کرد:

انجام یکهزار و 667 عملیات سازمان آتش نشانی قزوین

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از انجام یکهزار و 667 عملیات این سازمان در 120 روزه نخست سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، موسی خانی افزود: از مجموع یک هزار و 667 عملیات انجام شده ازسوی آتش نشانان قزوینی در 120 روز نخست امسال، آتش سوزی علفزارها، باغات و مزارع با 889  مورد بیشترین آمار عملیات را به خود اختصاص داده است و پس از آن حادثه محبوس شدن در آسانسور و منزل با 106 مورد عملیات، بیشترین حضور آتش نشانان را ثبت کرده است. 

وی افزود: آمار مربوط به حریق منزل مسکونی در این مدت به تعداد 60 مورد، حریق مغازه کسبی تجاری 14 مورد وسایط نقلیه 57 مورد تصادفات جاده ای 42 مورد بوده که خوشبختانه طی عملیات های انجام شده تعداد175 نفر از شهروندان و افراد درگیر حوادث در این مدت توسط آتش نشانان قزوین نجات یافته اند.

موسی خانی ادامه داد: در حالی آمار یکهزار و 667 عملیات آتش نشانان در مدت 120 روزه نخست سال ثبت شده است که این آمار در مدت مشابه سال قبل، عدد یکهزار و610 مورد را نشان می دهد.

در ادامه وی اظهار کرد: این سازمان در جهت کاهش و پیشگیری از حریق و حوادث اقداماتی از جمله آموزش در حوزه های مختلف و اطلاع رسانی و نصب بنر در سطح شهر ساخت کلیپ و تیزر جهت پخش در فضای مجازی و صدا و سیما اقدام کرده و در دستور کار دارد.

سرپرست سازمان  آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یادآور شد: لزوم همراهی و مشارکت شهروندان در رعایت موارد ایمنی نقش بسیار موثری در کاهش حوادث و آتش سوزیها ایفا می کند.

پایان پیام 

تصاویر مرتبط