چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۱۷

به مناسبت هفته نيروي انتظامي

مراسم تجليل از دستگاههاي ترافيکي برگزارشد

مراسم تجليل از دستگاههاي ترافيکي و راهوران محله به همت پليس راه استان قزوين برگزارشد

 

سيد مظفر حسيني رئيس پليس راه استان قزوين از راه به عنوان زيرساخت مهم توسعه همه جانبه ياد کرد
وي اضافه کرد: هم‌اکنون استان قزوين بيش از 6 هزار و 300 کيلومتر جاده دارد که از اين حيث در کشور در موقعيت ارتباطي ويژه‌اي قرار گرفته است.
رئيس پليس راه استان قزوين با تشکر از تلاشهاي دستگاههاي امدادي و ترافيکي عنوان کرد: براي ارتقاي ايمني جاده‌اي همکاري و تعامل تمامي دستگاه‌هاي امدادرسان ضروري است.
اين مسئول ادامه داد: 25 درصد از سوانح رانندگي در محورهاي روستايي رخ مي‌دهد که اين امر افزايش امکانات پليس راه و توجه به اين محورها را ضروري کرده است
. محمدنادر محمدزاده مديرکل راه و شهرسازي نيز گفت: تعداد تلفات سوانح رانندگي در جاده‌هاي استان قزوين طي 6 سال گذشته به نصف کاهش يافته است که با توجه به افزايش خودروها و ميل به سفر در کشور اين امر بيانگر موفقيت‌هاي استان قزوين در اين زمينه و همدلي و همکاري دستگاه‌هاي مربوط به امر ترافيک استان بوده است.
در اين مراسم همچنين از نيروهاي پليس راه و کارکنان برگزيده اداره کل حمل و نقل و پايانه‌ها، آتش نشاني، هلال احمر، راهوران محله، رانندگان برتر حمل و نقل جاده‌اي همچنين موتورسيکلت سواران قانونمند تجليل به عمل آمد.
در اين مراسم فرمانده نيروي انتظامي استان??? -مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوي-مدير جمعيت هلال احمر استان-سرپرست اورِِژانس و جمعي از مديران استاني حضور داشتند.

 

تصاویر مرتبط