4/2/2020

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اعلام کرد:

سیزده بدر بی خطر سال 99

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از سیزده فروردین بی خطر شهروندان قزوینی در سال 99 خبر داد.

منتظری افزود:خوشبختانه علی رغم آمادگی خاص و همیشگی پرسنل این سازمان در روز طبیعت،شهروندان قزوینی به توصیه ها گوش فرا داده و در طبیعت حضور پیدا نکردند و این امر باعث کاهش حوادث نیز شد بطوریکه در روز 13 فروردین تنها 3 عملیات از سوی پرسنل این سازمان انجام شده است.

وی افزود:این سه مورد عملیات نیز مورد خاصی نداشته، بطوریکه یک مورد حریق وسایل راه پله بوده که قبل از حضور پرسنل و توسط مالک اطفا شده بود.مورد دوم هم حریق ضایعات و مورد سوم هم مربوط به نشست حیاط منزل مسکونی بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به مشارکت خوب شهروندان درخصوص رعایت نکات ایمنی و تشکر ازهمه شهروندان و تلاشگران حوزه سلامت، توصیه کرد: شهروندان تلاش کنند تا در خانه بمانند و در مراکز عمومی کمتر حضور یابند و اصول بهداشتی نظیر دفع پسماندهاآلوده نظیر ماسک و دستکش در مخازن و سطل های زباله شهری، خودداری از انداختن آب دهان در سطح معابرعمومی شهری و شستشوی مداوم دست با صابون و مواد شوینده را رعایت کرده و تا رسیدن به شرایط عادی، از برگزاری مراسمات جشن و عزاداری به صورت اجتماعات عمومی خودداری کنند.

وی در خاتمه افزود:ضدعفونی محوطه بیمارستان ها و مراکز درمانی و مهم شهر قزوین توسط آتش نشانان این سازمان همچنان و تا رسیدن به شرایط عادی ادامه دارد.

پایان پیام

related images