پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۱/۰۷

منتظری:

29 عملیات امدادو نجات در پنج روز نخست سال انجام شد

مجتبی منتظری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در پنج روز نخست سال99، توسط آتش نشانان این سازمان،29 عملیات امداد و نجات و اطفای حریق انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری با بیان اینکه آتش نشانان در کنار وظایف عملیاتی خود اقدام به ضد عفونی نقاط پر تردد شهر نیز نموده اند، افزود: بیشترین حوادث مربوط به حریق منزل و خودرو بوده و در کنار آن نیز محبوس شدن، حریق ضایعات و نشت گاز بیشترین تعداد را داشته است.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در طول این ایام و طبق همیشه با تمام توان در خدمت شهروندان بوده اند افزود: آخرین عملیات انجام شده قبل از زمان تحویل سال جدید در ساعت 2 و 43 دقیقه بامداد و مربوط به نشت بنزین خودروی 206 و اولین عملیات پس از آغاز سال 99 در ساعت 11 و 59 دقیقه و مربوط به نشت گاز خودروی پراید در جایگاه سی ان جی میدان مادر بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ضمن تشکر از رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از آنان خواست تا نسبت به تجهیز خودروهای خود به کپسول خاموش کننده اقدام کنند.

وی افزود: اطفای حریق خودرو در لحظات اولیه می تواند از خسارات مالی و جانی جلوگیری کند که این امر منوط به داشتن و تجهیز کپسول خاموش کننده مناسب در خورو است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط