3/14/2020

منتظری:

تا از بین رفتن ویروس کرونا پاکسازی و ضدعفونی شهر ادامه دارد

مجتبی منتظری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، گفت: این سازمان با مشارکت سازمان پسماند و بسیج ادارات عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی خیابان های شهر قزوین در هفته پایانی سال را در دستور کار خود دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده با 115 نیروی انسانی، کار ضدعفونی و گندزدایی شهر قزوین و نواحی منفصل شهری را انجام می شود.

وی ادامه داد: 4 دستگاه خودروی سبک،2 دستگاه خودروی سنگین، 3 دستگاه خودروی تراکتور توربو، 2 دستگاه تانکر، 4 دستگاه واتر جت و 25 نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین مستقیما در این طرح حضور دارند.

این مسئول افزود: 4 دستگاه تانکر و یکدستگاه جتتکس به همراه 30 نیرو از سازمان پسماند در کنار 15 دستگاه تراکتور سم پاش و توربو و 60 نیروی انسانی از بسیج ادارات و طلاب کار مشارکت در ضدعفونی و گندزدایی شهر را برعهده دارند.

منتظری افزود: با توجه به سیاست ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری قزوین، تا از بین رفتن ویروس کرونا پاکسازی و ضدعفونی شهر در دستور کار قرار دارد و جدول برنامه ریزی انجام شده نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی با اشاره به تلاش مسئولان ملی و استانی برای جلوگیری از شیوع این ویروس، تصریح کرد: آتش نشانان شهر قزوین در کنار وظایف محوله در بخش امداد و نجات وظیفه اخلاقی خود می دانند که به دنبال ایجاد شرایطی برای کاهش میزان آسیب پذیری مردم باشند.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی و شهروندی گفت: شهروندان تلاش کنند تا در خانه بمانند، در مراکز عمومی تردد نکنند و اصول بهداشتی نظیر دفع پسماندهای آلوده نظیر ماسک و دستکش در مخازن و سطل های زباله شهری، خودداری از انداختن آب دهان در سطح معابرعمومی شهری و شستشوی مداوم دست با صابون و مواد شوینده را رعایت کرده و تا رسیدن به شرایط عادی، از برگزاری مراسمات جشن و عزاداری به صورت اجتماعات عمومی خودداری کنند.

پایان پیام.

related images