3/11/2020

منتظری:

عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی شهر ادامه دارد

مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، گفت: عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی شهر به صورت دوره ای ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ مجتبی منتظری افزود: امروز نیز همچون روزهای گذشته ادامه عملیات عفونت زدایی و گندزدایی معابر و خیابان‌های پرتردد شهری توسط اکیپ های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ساعت ۲۳ امشب تعداد پنج دستگاه واحد سبک خودروی به همراه پرسنل عملیاتی سازمان عملیات گندزدایی، عفونت کشی و میکروب زدایی معابر و تقاطع های پر تردد شهری را انجام خواهند داد .

وی افزود :آتش نشانان شب گذشته نیز از چهار راه نادری _ بوعلی تا تقاطع دادگستری و همچنین تقاطع بوعلی _پادگان تا تا چهار راه نادری و در ادامه خیابان فلسطین تا میدان حسن پور را مورد عفونت زدایی قرار دادند.

وی ادامه داد: امشب ناحیه های منفصل دانش و ناصرآباد توسط نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین ضدعفونی می شود.

ریاست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با تاکید بر این که شهروندان ضمن رعایت بهداشت فردی، از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند، افزود: چنانچه مجبور به خروج از منزل شدید، حتما از ماسک و دستکش یک بار مصرف استفاده کرده و در خصوص رعایت بهداشت و توصیه های ایمنی حداکثر دقت و توجه را داشته باشید.

پایان پیام.

related images