یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۰

رحمانی:

دوره تخصصی پدافند غیرعامل CBRN توسط آتش نشانی قزوین برگزار شد

علیرضا رحمانی مسئول آموزش سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری دوره تخصصی پدافند غیرعامل CBRN ویژه آتش نشانان استان قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ رحمانی افزود: این دوره آموزشی جهت انتقال مفاهیم و اصول شناسایی و مقابله با حوادث شیمیایی، بیولوژیکی ، میکروبی و پرتوی برنامه ریزی شده برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با همکاری مدیریت بحران استانداری و سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین به مدت۲۰ ساعت و در ۴ روز و با حضور ۱۵۰ نفر از آتش نشانان شهرهای محمدیه،  شهرصنعتی تاکستان، آبیک، ارداق خرمدشت، الوند، سگزآباد، دانسفهان البرز، کوهین، شال، اسفرورین، اقبالیه بیدستان، آبگرم، بیدستان، بویین زهرا محمودآباد و شهرکهای صنعتی لیا حیدریه و آراسنج در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

رحمانی با تاکید بر اهمیت این دوره تخصصی برای آتش نشانان افزود: با توجه به همجواری مراکز خطرزا و تهدید آمیز در استان قزوین و وجود کارگاههای صنعتی، شیمیایی، فرآورده های نفتی در حوزه شهری، این دوره جهت انتقال مفاهیم و اصول شناسایی و مقابله با حوادث شیمیایی، بیولوژیکی، میکروبی و پرتوی برنامه ریزی تشکیل شد.

تصاویر مرتبط