12/12/2019

رحمانی:

سازمان آتش نشانی قزوین دستگاه برتر پژوهشی در سال۹۸ شد

علیرضا رحمانی ، رییس اداره آموزش، پژوهش وپیشگیری سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین، از انتخاب و معرفی این سازمان به عنوان دستگاه برتر پژوهشی در سال 98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ رحمانی افزود: در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر که در سالن اجتماعات دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) برگزار شد، سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین به عنوان دستگاه اجرایی برتر در سال۹۸ معرفی شد و مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره شد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی از جمله تعداد مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و بین المللی، حضور مقالات در همایش‌های علمی، طرح‌های پژوهشی و تالیف کتاب انتخاب شده اند.

مسئول واحد آموزش و پژوهش سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین بیان کرد: در این مراسم از بین ۷۰ اثر پژوهشی ارسال شده از سوی دستگاههای اجرایی و اساتید، دانش آموزان و نخبگان به دبیرخانه گرامیداشت هفته پژوهش ۲۴ اثر بعد از داوری‌های انجام شده به‌عنوان پژوهشگران برتر استان معرفی شدند.

رحمانی خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در سالجاری تعداد ۳ کتاب با عنوان های" خانواده ایمن"، "پیشگیری از حریق با رویکرد ساختمان های بلندمرتبه"و "اشعار کودکانه با موضوع آتش نشان" ویژه نوآموزان تالیف و به چاپ رسانیده و همچنین تعداد هشت مقاله با موضوعات ایمنی و پیشگیری به همایش ها ارسال کرده است.

پایان پیام.

related images