یکشنبه ۱۳۹۸/۰۷/۱۴

پیام قدردانی رییس سازمان آتش نشانی قزوین از بازدیدکنندگان این سازمان در هفته ملی ایمنی وآتش نشانی

مجتبی منتظری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پیامی از حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی، مدیران ادارات و روسای سازمان ها که در سازمان و ایستگاههای آتش نشانی حضور یافتند قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالي

من لم يشكر المنعم من المخلوق لم يشكر الله عزوجل

حمد و سپاس خداوند سبحان را که یک بار دیگر این توفیق و افتخار را نصیبمان کرد تا در خدمت مدیران خدوم شهرمان باشیم.

اینجانب به پاس بذل محبت ها و الطاف خالصانه نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران کل و روسای ادارات که در هفته ملی ایمنی و آتش نشانی با حضور گرم و صمیمانه خود یا با ارسال پیامک و تماس های محبت آمیز خویش سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین را مورد مهر درخشان خود قرارداده اند قدردانی میکنم. بدون شک این دلگرمی تداومِ بار مسئولیت توسط مجموعه سازمان، را بیش از پیش سنگین تر می کند.

در پایان از تمامی همکاران خود در سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین که در هفته ملی ایمنی و آتش نشانی با تلاش خالصانه و بیش از گذشته خود گوشه ای از اقدامات این سازمان را به نمایش گذاشتند قدردانی می نمایم.

بی شک خدمت در آتش نشانی صرفاً یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای خدمت به مردم است وبخش قابل توجهی از آسایش، اطمینان خاطر و آرامش شهروندان مدیون آمادگی و ایثار شما آتش نشانان می باشد.

باامید به این که همواره توفیق، رفیق طریق سعادت، سیادت وسلامت شما باشد.

مجتبی منتظری

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین

 

تصاویر مرتبط