پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۷/۱۱

بازدید محمدی رییس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی از ایستگاه های آتش نشانی قزوین

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در ایستگاه های آتش‌ نشانی شهیدبابایی، مولوی و ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ضمن تبریک هفته ایمنی و آتش نشانی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آتش نشانان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ محمدی در ادامه با حضور در سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با منتظری رییس این سازمان و جمعی از آتش نشانان دیدار وگفت وگو کرد.

وی افزود: آتش نشانان از اقشار ایثارگر و از جان گذشته هستند که باید با آمادگی جسمی و روحیه ایثارگری بر کاستی ها غلبه کنند و باید تلاش کرد تا از امکانات موجود استفاده بهینه شود و زمان رسیدن به محل حوادث را به کمترین زمان ممکن تبدیل کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سختی شغل آتش نشانان در خصوص پیگیری وضعیت رفاهی آتش نشانان، یکسان سازی حقوق آنان و افزایش اعتبارات خرید تجهیزات آتش نشانی ها و رفع کمبودها در این خصوص، قول مساعد داد.

  منتظری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین هم در این بازدید اظهار داشت: در حال حاضر نیازمند تقویت تجهیزات ناوگان آتش نشانی هستیم که در این راستا در سالجاری ده دستگاه تجهیزات آتش نشانی اعم از خودروهای سبک و سنگین خریداری شده است.

وی با اشاره به وجود ساختمان‌های بلند و متراکم در شهر قزوین بر ضرورت خرید تجهیزات پیشرفته و جدید تاکید کرد و گفت: توجه ویژه به موضوع ایمنی در سطح شهرها و تامین ماشین‌آلات و تجهیزات متناسب با شرایط و نیاز شهرها امری است که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

قدیر موسی خانی قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین هم بر حمایت از آتش‌نشانان و تقویت جایگاه این قشر توسط نمایندگان مجلس تاکید کرد و خواستار تصویب قانون۱۹گانه آتش نشانان شامل وضعیت ایثارگری، مشخص شدن حوزه های استحفاظی، نحوه تامین کمبود اعتبارات و... شد.

تصاویر مرتبط