9/30/2019

حضور سرزده آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه استان قزوین در سازمان آتش نشانی

به مناسبت هفته ملی ایمنی و آتش نشانی آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور سرزده در سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری قزوین با مجتبی منتظری رییس این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ آیت الله عابدینی در این بازدید ضمن تبریک هفتم مهرماه هفته ملی ایمنی و آتش نشانی با اشاره به اینکه خدمت در آتش نشانی عشق می خواهد گفت: مردم آتش نشانان را موجب حیات جامعه می دانند.

وی بیان کرد: آتش نشانان در عرصه سلامت مردم نقش مهمی دارند و این روز را به آتش نشانان تبریک می گویم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: عملکرد وپیشرفت روزافزون آتش نشانی قزوین ستودنی است.

وی یادآور شد: خدمت کردن در آتش نشانی عشق می خواهد ضمن اینکه آتش نشانان با روحیه آرام می توانند برای حادثه دیدگان آرامش بخش باشند.

 منتظری رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین نیز در این دیدار ضمن تشریح عملکرد این سازمان از حمایت های آیت الله عابدینی از آتش نشانی قزوین قدردانی کرد.

وی بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ ایمنی در جامعه تاکید کرد و گفت: بافت فرسوده بازار و وجود ساختمانهای بلندمرتبه و کمبود تجهیزات از مهمترین دغدغه های آتش نشانی قزوین است.

آیت الله عابدینی هم در ادامه از سازمانهای مربوطه خواست نسبت به رفع مشکلات و دغدغه های سازمان آتش نشانی قزوین همکاری های لازم را داشته باشند تا نسبت به خرید تجهیزات برای اطفای حریق ساختمان های بلندمرتبه و احیا و نوسازی بازار قزوین اقدامات لازم انجام شود تا زمینه ایمن سازی بیشتر شهر فراهم گردد.

related images