9/29/2019

پيام رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین به مناسبت روز آتش نشان

مجتبی منتظری رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین در پيامي به مناسبت ۷ مهر ماه روز ملي ايمني و آتش‌نشاني اين روز را گرامي داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در متن پیام رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین آمده است:

هفتم مهر ماه يادآور برگ زرينی از ايثارگري و فداكاري جوانان اين مرز و بوم در دفاع مقدس است. جواناني كه تا پاي جان ايستادند و نگذاشتند حمله‌ دشمن بعثي چرخه توليد را در اين كشور از كار بياندازد. اين ايثار و از خود گذشتگی باگذشت بيش از ۳۰ سال همچنان در وجود فداكار و ايثارگر آتش‌نشانان اين مرز بوم كه جان بر كف به دنبال تامين آسايش و امنيت هم‌نوعان خود هستند، وجود دارد و ما امروز ايمني و آرامش شهر‌ها را مديون زحمات بي شائبه آنان هستيم.

آتش‌نشانان قهرمانان گمنام شهر هستند كه واژه‌هايي همچون ترس و هراس را به زانو درآورده و حضورشان آرام بخش دل‌هاي وحشت‌زده و آسيب ديده است.

بدون شک تلاش در جهت ارتقاء سطح كيفي و كمي خدمات آتش‌نشاني شهرداری قزوین جز با همت شما دليرمردان محقق نخواهد شد.

بر خود وظيفه مي دانم، اين روز ويژه را به پرسنل خدوم، تلاشگر، جهادي و موفق سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوین تبريك و تهنيت عرض كرده و از خداي منان آرزوي سلامت و بهروزي را براي آنان داشته باشم.

 

 

related images