9/28/2019

منتظری برنامه های آتش نشانی قزوین به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی را تشریح کرد

مجتبی منتظری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین برنامه های این سازمان را به مناسبت هفته ایمنی وآتش نشانی تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفتم مهرماه، روز ملی ایمنی و آتش نشانی، از اجرای رژه موتوری و لجستیگی این سازمان به مناسبت این روز خبر داد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از انجام رژه ناوگان این سازمان در گلزار شهدا حضور خواهند یافت و با غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای آنان با آرمان های شهدا بیعت می کنند. 

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: حضور آتش نشانان در مدارس و مهد کودک ها و انجام آموزش ایمنی و آتش نشانی و بازدید دانش آموزان از ایستگاه های آتش نشانی و برپایی جنگ شادی برای آنان، اهدای خون توسط آتش نشانان، برگزاری مسابقات ورزشی و... از جمله برنامه های هفته ایمنی وآتش نشانی می باشد.

منتظری همچنین از دیدار رییس ومدیران واحدهای سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با امام جمعه و استاندار محترم قزوین و حضور آتش نشانان در نماز جمعه به همراه استقرار خودروها در معابر اصلی شهر و پخش بروشورهای ایمنی در بین شهروندان خبر داد.

related images