یکشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۷

منتظری:

بازدید ایمنی آتش نشانی قزوین از۱۵۷ مسجد و تکیه انجام شد

مجتبی منتظری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: همزمان با ایام محرم بازدید ایمنی بیش از۱۵۷ مسجد، تکایا و حسینیه ها توسط واحد پیشگیری سازمان انجام شده است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری گفت: سازمان آتش نشانی به منظور ایمن سازی تکایا، مساجد و اماکن مذهبی در ایام محرم، چک لیست های ایمنی را تهیه کرده و براساس آن، مساجد و تکایا بازرسی وبازدید شده و موارد ناایمن را متذکر می شود.

این مقام مسئول بیان داشت: آتش نشانان و کارشناسان سازمان آتش نشانی جهت هر چه ایمن برگزار شدن مراسم های عزاداری سالار شهیدان در ایام محرم با توجه به بازدید از اماکن مذهبی با تهیه این چک لیست ها و اجرای مستمر بازدیدهای تیم های پیشگیری از هر ایستگاه از محدوده تحت پوشش می پردازند.

منتظری با اشاره به اینکه تاکنون از بیش از157 مسجد، تکایا و حسینیه ها در قزوین بازدید شده است، تصریح کرد: اگر به هر دلیلی مسجد یا تکیه ای مورد بازدید کارشناسان این سازمان قرار نگرفته، مسئولان آن مکان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی تقاضای کارشناس کرده تا بازدید از آن محل بدون پرداخت هزینه ای انجام شود.

وی به شهروندان توصیه کرد: مانند همیشه با آتش نشانان همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر گونه حادثه و آتش سوزی ضمن حفظ آرامش خود با شماره 125 سازمان آتش نشانی تماس بگیرند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط