8/29/2019

سلیمی مقدم:

آتش نشانان نماد شجاعت، ایثار و ازخودگذشتگی هستند

در مراسمی از کارمندان نمونه سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ وحید مقدم سلیمی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین در این مراسم اظهار داشت: انتخاب کارمند نمونه در بین کارکنان سازمان آتش نشانی کار بسیار مشکلی است و این مراسم فقط به صورت نمادین انجام می شود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان نماد شجاعت،ایثار، کاردانی و از خود گذشتگی هستند و در مواقع حوادث احتمالی اولین کسی که شهروندان با او ارتباط برقرار می کنند سامانه آتش نشانی است.

مقدم سلیمی بیان داشت: شهروندان آتش نشانان را یک تکیه گاه در موقع حوادث می دانند و نگاههای نگران همیشه به سمت آنان است و این افتخار بزرگی محسوب می شود که انسانها امید جامعه ای باشند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به حقوق و دستمزدهای حداقل در شهرداریها و از جمله سازمان آتش نشانی بیان داشت: این مساله موضوعی کلان است و باید پیگیری شود ولی در بحث اضافه کاری ها و پاداش ها شورای اسلامی شهر می تواند مساعدت کند.

وی افزود: از نگاه بنده آتش نشانان فعال ترین نیروی انسانی در مجموعه شهرداری ها هستند و باید حقوق و مزایای آنان افزایش یابد.

در پایان این مراسم محمدچگینی، مجید بیگدلی، محمد دنیاعلی، میریونس کیایی از کارمندان نمونه سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین تجلیل وقدردانی شد.

 

related images