سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۵/۰۸

موسی خانی:

10دستگاه خودروی جدید وارد ناوگان آتش نشانی قزوین می شود

قدیرموسی خانی قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از اضافه شدن 10دستگاه خودروی آتش نشانی جدید به همراه تجهیزات پیشرفته به ناوگان این سازمان در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ موسی خانی افزود: در راستاي تقويت توان عملياتي يگان خودرويي در مقابله با حوادث، 10 دستگاه خودروی جديد در آینده ای نزدیک به ناوگان آتش‌نشاني شهرداری قزوین اضافه می شود.

وی ارزش ريالي اين تعداد خودروي آتش نشاني خريداري شده را 19ميليارد 500میلیون تومان اعلام کرد وگفت: در حال حاضر این خودروها خریداری شده است و بزودی به ناوگان سازمان ملحق خواهند شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این خودروها شامل خودروهای سبک ، نیمه سنگین، سنگین و پیشرو آتش نشانی به همراه تجهیزات پیشرفته می باشند.

موسی خانی اضافه کرد: به دنبال این هستیم تا خودروهای مستهلک را از ناوگان سازمان آتش نشانی قزوین خارج کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هفت ایستگاه آتش نشانی فعال در نقاط مختلف شهر قزوین وجود دارد که خودروهای خریداری شده به این ایستگاهها و ایستگاههای آتش نشانی در حال ساخت اضافه می شود.

موسی خانی یادآور شد: امیدواریم با نوسازی ناوگان آتش نشانی شهرداری قزوین بتوانیم خدمات مطلوب تر و سریعتری را در مواقع حوادث احتمالی به شهروندان ارائه دهیم.

تصاویر مرتبط