3/13/2013

شفيعي، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبرداد؛

اعلام آمادگي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين براي حوادث احتمالي چهارشنبه سوري

سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين امسال با برنامه‌ريزي هاي ويژه و آماده باش کامل آماده ارائه خدمات ايمني و امدادرساني در حوادث احتمالي آخرين چهارشنبه سال خواهد بود تا به خوبي و به موقع بتواند به ياري شهروندان بشتابد.

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين گفت: اين سازمان امسال با برنامه‌ريزي هاي ويژه و آماده باش کامل آماده ارائه خدمات ايمني و امدادرساني در حوادث احتمالي آخرين چهارشنبه سال خواهد بود تا به خوبي و به موقع بتواند به ياري شهروندان بشتابد. 

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين ،‌سيد علي شفيعي افزود: آموزش در مدارس، بازديد از اماكن پرخطر و گردشگري ، چاپ پوستر و تراك هاي آموزشي ، چاپ بنر و نصب بنرهاي آموزشي در نقاط مختلف شهر از مجموعه اقدامات پيشگيرانه قبل از مراسم چهارشنبه پايان است.
وي ادامه داد: علاوه بر خودروهاي سازمان آتش نشاني، 10 خودرو نيسان نيز از امور اجرايي شهرداري مورد استفاده قرار مي گيرد تا به همراه تجهيزات و نيروهاي آتش نشان ،‌ آماده خدمت رساني باشند.
شفيعي افزود: خدمات اين سازمان از ساعت 4 بعدازظهر روز سه شنبه آخر سال تا پايان مراسم چهارشنبه سوري ادامه دارد و تعدادي از خودروهاي سازمان در ايستگاه ها و تعدادي نيز در سطح شهر و مكان هايي كه متعلق به شهرداري است مانند شهرداري مركز و سراي سعدالسلطنه مستقر مي شوند و همچنين تعدادي از نيسان ها نيز به صورت سيار در شهر حركت مي كنند.
اين مسوول گفت: در اين روز،‌ دو سوم نيروهاي سازمان، در حالت آماده باش هستند و تعداد افرادي كه در ايستگاه ها مستقر مي شوند 2 برابر روزهاي ديگر سال است و همچنين تعدادي از نيروهاي اين سازمان ، سوار بر موتور سيكلت همراه با كوله هاي آتش نشاني در سطح شهر گشت زني خواهند كرد.
پايان پيام

 

related images