چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۸/۰۳

نصرتي، شهردار قزوين در جلسه ستاد بحران شهرداري قزوين:

براي مرتفع كردن مشكلات ناشي از بارندگي‌ بايد به سرعت اقدام شود

جلسه ستاد بحران شهرداري قزوين، بعد از بارندگي ظهر ديروز با حضور شهردار، برخي از معاونين و مديران شهرداري و نماينده شركت آب منطقه اي قزوين تشكيل شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي شهردار قزوين در اين جلسه گفت: بارش رگباري در 20دقيقه توانست مشكلاتي را براي شهروندان در برخي از نقاط شهر به وجود آورد كه بايد براي مرتفع كردن اين مشكلات به سرعت اقدام شود.
نصرتي با اشاره به اينكه افتتاح پل‌هاي غيرهمسطح بيش از موعد، ذائقه مردم را شيرين كرده و توقع آنها را از شهرداري بالا برده است، افزود: كوچكترين غفلت و كم كاري از نگاه تيزبين مردم و رسانه‌ها به عنوان نمايندگان افكار عمومي پوشيده نمي‌ماند و همه مسايل شهر را با حساسيت و دقت دنبال مي‌كنند.
وي با اظهار اينكه دقت و نگاه تيزبين شهروندان و رسانه‌ها در شهر، فعاليت را در شهرداري حساس كرده است، افزود: بايد ضمن بررسي فني مسايل و مشكلات آب گرفتگي برخي معابر، نسبت به حل مشكلات اين زمينه اقدام اساسي كرد.
اين مقام مسوول با اظهار اينكه عمليات اجرايي محورهاي نصر، شهيد بابايي و سرداران تازه به اتمام رسيده و اطراف پروژه نياز به جمع آوري نخاله ها و كارگاه هاي پروژه مي باشد، افزود: براي حل مشكل آب گرفتگي در انتهاي خيابان شهيد بابايي، پل سرداران و تقاطع غيرهمسطح سيد حسن نصراله با اجراي سريع چند اقدام عمراني با هماهنگي حوزه هاي عمراني ، ترافيك و پسماند مي‌توان آب روان شده از خيابان شهيد بابايي را كنترل كرد.
وي افزود: در سازمان مديريت پسماندها 7 ناحيه تعريف شده است كه با شرح وظايف جديد براي پوشش عمليات در مواقع بحراني، خدمت رساني را در مواقع خاص بهبود بخشيد.
شهردار قزوين، با اظهار اينكه عوامل اجرايي در مجموعه شهرداري از جمله سازمان پارك‌ها و فضاي سبز، آرامستان‌ و ساير سازمانهاي شهرداري قزوين مي‌تواند در مواقع بحراني، كمك‌هاي شاياني به نواحي شهري كند، افزود: برنامه ريزي و هماهنگي لازم در بين تمامي معاونت ها، مناطق و سازمانهاي شهرداري جهت مقابله با بحران انجام شده است و ان شاءاله در مواقع بارش شاهد اقدامات به موقع مجموعه مديريت شهري خواهيم بود.
شايان ذكر است در اين جلسه، نماينده شركت آبفاي قزوين، مديران مناطق 1و2 شهرداري قزوين، مديران عامل سازمان پارك‌ها، آتش نشاني، پسماند و معاونت عمراني شهرداري سخناني در خصوص چگونگي مهار آبگرفتگي بيان كردند.
پايان پيام    

 

تصاویر مرتبط