شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۱۵

فرمانده انتظامي استان قزوين:

انگيزه ديني عامل موفقيت پليس در اجراي ماموريت ها است

انگيزه ديني عامل اساسي موفقيت پليس در اجراي ماموريت ها مي باشد .

 

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين سردار مسعود جعفري نسب فرمانده انتظامي استان قزوين در همايش راهوران محله و دستگاههاي امدادي استان که با حضور سيدعلي شفيعي مديرعامل آتش نشاني قزوين، جمعي از کارکنان اين سازمان و دستگاههاي امدادي برگزار شد ، بيان داشت: با تلاش ماموران پليس راه استان قزوين طي 5 سال گذشته تصادفات در استان، سير نزولي داشته و امروز شاهد کاهش 50 درصدي تصادفات در اين مدت هستيم.
اين مقام مسئول انگيزه، تخصص و تلاش شبانه روزي کارکنان پليس راه استان قزوين را در کاهش سوانح رانندگي ستود و خاطر نشان کرد: داشتن ايمان و خدمت در راه رضاي الهي و خلق خدا مي تواند نيروي مضاعف به انسان داده و اورا در انجام وظايف خود موفق و ثابت قدم بدارد.
فرمانده انتظامي استان با تبيين موقعيت جغرافيايي استان قزوين به عنوان يک مرکز ارتباطي مهم ، خواستار همکاري سازمان حمل و نقل و ديگر ارگان هاي مرتبط با موضوع ترافيک و امدادي در کاهش سوانح رانندگي شد.
گفتني است : در پايان از نمايندگان دستگاههاي امدادي تجليل شد که عليرضا رحماني- محمد چگيني و داريوش مرادي از سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني قزوين در اين ليست قرار داشتند.
پايان پيام

تصاویر مرتبط