یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۶

ململی سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین خبرداد :

سقوط درخت بر روی خودرو به دلیل وزش باد شدید

وزش باد شدیدباعث سقوط درخت بر روی خودرو و ایجاد خسارت شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ حمیدرضا ململی با اشاره حادثه سقوط درخت بر روی خودرو، اظهار کرد: این حادثه در ساعت 17:32 دقیقه روز شنبه  5 خرداد ماه  1403به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گزارش شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان خود را راهی محل حادثه نمود.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌3مولوی، برای امدادرسانی اقدام کردند، اضافه کرد: اکیپ اعزامی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه در خیابان شهید نواب جنوبی جنب پمپ بنزین حاضر شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه علت بروز حادثه وزش شدید باد است، افزود: این حادثه مصدوم نداشته و تنها سبب خسارت مالی شده است.

وی با اشاره به حادثه دیگر مربوط به افکن منزل مسکونی در خیابان شهید منتظری کوچه شهید رشیدی؛ تاکید کرد: این حادثه در ساعت 19 شنبه 5خرداد ماه 1403 به سامانه 125 آتش نشانی قزوین گزارش شد،ستاد فرماندهی این سازمان نیروهای امداد و نجات خودرا از ایستگاه 3مولوی به محل حادثه اعزام نمود.

ململی در پایان اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی قزوین دراین ایام بصورت کامل آماده باش کامل می باشند و از شهروندان درخواست کرد: افراد باید در مواقع وزش بادهای شدید حدالمقدوراز منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/

 

 

 

.

تصاویر مرتبط