یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۸

ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين:

مانور زنگ ايمني در مدارس شهر قزوين برگزار شد

ابوالفضل ذوالقدر، مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: مانور سراسري زلزله و ايمني در مدارس براي هفتمين سال به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ ذوالقدر افزود: مانور سراسري زلزله و ايمني در مدارس براي هفتمين سال به صورت همزمان در سراسر کشور با مشارکت و همکاري ستاد حوادث غير مترقبه استان ،جمعيت هلال احمر، آموزش و پرورش، استانداري و صدا و سيما برگزار شد.
وي بيان کرد: اين مانور به منظور آموزش دانش آموزان و مربيان در مدرسه  برگزار شد كه نيروهاي سازمان آتش نشاني و آتش نشانان داوطلب با استفاده از تجهيزات امداد و نجات و اطفاء حريق، عمليات اطفاء حريق و نجات مصدومان را انجام دادند.
ذوالقدر افزود: اميد داريم هيچ‌گاه شاهد زلزله نباشيم و لازم است با برگزاري اين مانورها آمادگي‌مان در برابر خطرات حوادث بيشتر شود تا با رعايت موارد مختلف از جمله ارتقاء فرهنگ ايمني و مقاوم سازي خسارات را به حداقل برسانيم.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين تاکيد کرد: سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با استفاده از نيروهاي امداد و نجات و اطفاء حريق در اين مانور حضور يافته و با انجام مانور، نسبت به آموزش دانش آموزان نيز اقدام مي‌کند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط