دوشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۸

موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي مانور مشترک سازمان آتش نشاني قزوين و آبفاي شهرستان قزوين

مانور مشترک اطفاء حريق و امداد و نجات توسط سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين و اداره آب و فاضلاب شهرستان قزوين برگزار شد.

 

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: اين مانور از سوي سازمان آتش نشاني و با مشارکت مسئولان و کارکنان آبفاي قزوين به منظور هماهنگي و آمادگي بيشتر دستگاه هاي اجرايي و ادارات سطح شهر براي امداد رساني و هماهنگي لازم جهت مقابله با بلاياي طبيعي و غير طبيعي بويژه آتش سوزي در زمان بروز حوادث برگزار شد.
موسي خاني افزود: تخليه اضطراري کارکنان، اطفاء حريق در طبقه فوقاني ساختمان، جستجوي طبقات، نجات مصدومين ، شلنگ کشي و آبرساني به طبقات ، تهويه دود و خروج اضطراري از مراحل اصلي اين مانور مشترک بود.
وي ادامه داد: قبل از برگزاري اين مانور مشترک نيز، آموزش هاي لازم نحوه مقابله با آتش سوزي و استفاده از خاموش کننده ها به پرسنل اين اداره ارائه شد.

وي افزود؛ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در تلاش است که با برگزاري مانورها و برنامه آموزشي مختلف، ضمن ارزيابي نقاط ضعف و قوت خود، آمادگي کارکنان و تجهيزات خود را حفظ و ارتقاء بخشد و هماهنگي لازم با ساير دستگاه ها و ادارات در زمان بحران را افزايش دهد، که به همين منظور در هفته گذشته 4 مانور مختلف در سطح شهر برگزار کرده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط