یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۳

غرق شدن مرد۲۴ ساله در روستای خوزنان _آبیک ‌

خسروبیگی معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین خبر داد: جسد بی‌جان مردی ۲۴ساله که در رودخانه واقع در روستای خوزنان آبیک قزوین غرق‌شده بود، از سوی غواصان سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از آب خارج شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛رضا امیری خسرو بیگی اظهار کرد:در تماس نیروی انتظامی در ساعت ۱۴ و ۸دقیقه روز شنبه دوازدهم فروردین ماه۱۴۰۲ با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی قزوین از غرق شدن مرد۲۴ساله که برای شنا کردن وارد آبشار و رودخانه واقع در روستای خوزنان آبیک قزوین شده بود،خبر داده شد

 

خسروبیگی تصریح کرد: بلافاصله تیمی متشکل از غواصان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به محل حادثه اعزام و با استفاده از تجهیزات تنفسی غواصی، پس از ساعتها عملیات جستجو موفق به کشف جسد بی‌جان غریق شدند.

 

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اضافه کرد: به گفته شاهدان عینی غریق به‌قصد شنا کردن وارد رودخانه شده بود که متأسفانه جان خود را از دست‌داده است.

 

وی خاطرنشان کرد:با توجه به فرارسیدن فصل گرما و تمایل مردم به شنا کردن در محل‌های غیراستاندارد، از شهروندان خواست تا از شنا کردن در فضاهای آبی نظیر سدهای خاکی، رودخانه ها، استخرهای باز و کانال‌های آب‌رسانی به‌طورجدی خودداری و نسبت به آگاه‌سازی فرزندان خود از خطرات این حوادث اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط