پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۵

برخورد خودرو سواری پراید با تیر برق در جاده قدیم رشت به سمت قزوین

جمالی افسر کشیک سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از برخورد خودرو سواری پراید با تیر برق در جاده قدیم رشت به سمت قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛مرتضی جمالی افزود:در پی وقوع حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید در یک روز بارندگی با تیر برق حاشیه جاده، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره سه شهرک دانش ومولوی  را به محل حادثه واقع در جاده قدیم رشت به سمت  قزوین –روبروی کارخانه شیشه سازی، رهسپار کرد.

 

وی اضافه کرد: یک دستگاه خودروی سواری سواری پراید  در حین حرکت در جاده قدیم رشت  به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت با تیر برق حاشیه جاده برخورد کرد که در پی وقوع این حادثه،سرنشین خودروسواری پراید مصدوم و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل دادند.

 

افسرکشیک جمالی  ادامه داد:نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایجاد حریم ایمنی در محدوده محل حادثه اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و پس از رفع نشت سوختاقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

 

وی در ادامه  گفت: پس از پاکسازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این تصادف، آن را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط