چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۴

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین خبرداد: اطفاء ۲۴ مورد آتش‌سوزی در شب چهارشنبه آخر سال قزوین

موسی خانی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین بیش‌ از ۲۴ مورد آتش‌‌سوزی به دلیل رفتارهای پرخطر و بی‌ احتیاطی برخی شهروندان در سطح شهر قزوین اتفاق افتاد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین رئیس این سازمان گفت:بیش‌از ۲۴ مورد آتش‌‌سوزی به دلیل رفتارهای پرخطر و بی‌ احتیاطی برخی شهروندان در سطح شهر قزوین اتفاق افتاد که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی همگی اطفا شدند.

 

قدیر موسی‌خانی،  اظهار کرد:از غروب آفتاب امروز 23 اسفندماه تا این لحظه،بیش از 24 مورد آتش‌‌سوزی به دلیل رفتارهای پرخطر و بی‌احتیاطی برخی شهروندان در سطح شهر قزوین اتفاق افتاده است که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی همگی اطفا شدند.

 

موسی خانی ادامه داد:از این تعداد 20 مورد حریق ضایعات، سطل آشغال و تخته چوب موجود در سطح خیابان بود که احتمال خطر داشته است، یک مورد آتش‌سوزی مغازه و دو مورد آتش‌سوزی منازل و یک مورد هم وقوع آتش‌سوزی در شرکت صنعتی اتفاق افتاده است.

 

موسی‌خانی تصریح کرد:عصر امروز یک واحد تولیدکننده دستکش مستقر در شهرک صنعتی لیا دچار آتش‌سوزی شد که به محض اطلاع از وقوع حادثه از ساعت 18،آتش‌نشانان قزوین، الوند و شهرک صنعتی لیا خود را به محل وقوع حادثه رسانده و با تلاش آنها آتش‌سوزی در این واحد تولیدی مهار شد.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین خاطرنشان کرد: 40 اکیپ عملیاتی آماده امداد‌رسانی در شب چهارشنبه آخر سال بوده که 15 اکیپ به صورت گشتی و مابقی هم در نقاط حادثه‌ خیز مستقر هستند.

 

وی افزود:بیش از 150 نیروی عملیاتی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان در این اکیپ‌ها حضور دارند و تعدادی هم از آتش‌نشانان داوطلب و تاکسی‌ران ما نیز در این شب آماده امدادرسانی هستند.

 

قدیر موسی‌خانی بیان کرد:استقرار اکیپ‌های امدادرسانی در خیابان‌های پرتردد و حادثه‌خیز شهر و همچنین وجود اکیپ‌های گشت‌زنی،سبب حضور به موقع و سریع نیروهای عملیاتی برصحنه حادثه و اطفای سریع آن خواهد شد که از به وجود آمدن خسارات بیشتر جلوگیری می‌کند.

 

 رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین در پایان گفت:با توجه به برنامه‌های سازمان آتش نشانی قزوین به منظور پیشگیری از حوادث و همچنین امدادرسانی سریعتر در نقاط مختلف شهری،از شهروندان عزیز خواستاریم در صورت نیاز فورا با شماره 125 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط