یکشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۴

تشکر رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از خدمات آتش نشانان در تعطیلات نوروز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از خدمات و زحمات همکاران این سازمان در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.

بدون شک آتش نشانان از جمله افرادی هستند که در روزهای پایانی سال به دلیل تردد بیشتر،چهارشنبه پایان سال و سفرهای نوروزی با تمام توان در ایام تعطیلات نوروز به مردم خدمت رسانی نمودند.
موسی خانی افزود: از یکایک همکاران گرامی خدوم و ارجمند که در ایام نوروز، صمیمانه و صادقانه به یاری مردم شتافته و دور از خانواده با همت فراوان در جهت رفع مشکلات همنوعان خویش اقدام نموده اند، کمال قدردانی را داشته؛ امید است به حول قوه الهی در سال جدید با تمام توان خویش در راه کاهش آمار حریق و حادثه و خسارات جانی و مالی گام برداشته و سالی سرشار از موفقیت و سرافرازی برای یکایک هموطنان عزیزمان آرزومندیم.

 وی ادامه داد: نوروز، هر چند برای اکثر مردم مترادف تعطیلات و استراحت و سفر است و فرصتی برای تجدید قوا برای آغاز سالی بهتر به شمار می رود ، اما بسیاری از مشاغل همچون آتش نشانان در این ایام ، نه تنها تعطیل نیستند، بلکه بر حجم کارهایشان نیز افزوده می شود. در واقع، اگر نوروز به کام اکثر مردم خوش می نشیند، یکی از دلایلش این است که جمعی دیگر شبانه روز در تلاش اند.

تصاویر مرتبط