دوشنبه ۱۳۹۴/۰۱/۱۰

ذوالقدر، سرپرست سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين مطرح کرد؛

حضور موثر سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين در جشنواره نوروزي94

سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در جشنواره نوروزي در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه در راستاي ارتقاء فرهنگ ايمني حضور موثر دارد.

 

ابوالفضل ذوالقدر، سرپرست سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در جشنواره نوروزي در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه در راستاي ارتقاء فرهنگ ايمني حضور موثر دارد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين، ذوالقدر افزود: يکي از اساسي ترين رويکردهاي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين موضوع آموزش و ارتقاء فرهنگ ايمني است که توانسته در اين جشنواره نوروزي حضور موثري داشته باشد.
وي گفت: در غرفه آتش‌نشاني در جشنواره نوروزي تلاش شده است تا برنامه هاي آموزشي و فرهنگ سازي به صورت جدي به کودکان و بزرگسالان ارائه شود.
اين مسوول با اشاره به اقدامات ارتقاي فرهنگ ايمني در چهارشنبه آخر سال گفت: اين سازمان براي گودکان زير 12سال با موضوع چهارشنبه آخر سال مسابقه نقاشي برگزار کرد که در اين مسابقه 1200نفر شرکت کردند که به همه آنها جوايزي اهداء شد.
ذوالقدر بيان کرد: با اجراي برنامه‌هاي متنوع در غرفه آتش نشاني در جشنواره نوروزي باعث شد استقبال خوبي از اين غرفه شود و اميدواريم بتوانيم با اجراي برنامه هاي متنوع گام هاي مهمي براي ارتقاء فرهنگ ايمني برداشته باشيم.
وي گفت: در اين جشنواره موتور چهارچرخ براي عمليات‌هاي اطفاي حريق در مرکز شهر تهيه شده که در اين جشنواره به نمايش گذاشته شده است که در صورت موفقيت در مرحله آزمايش به تعداد آن اضافه خواهد شد.
وي از برنامه‌هاي اين سازمان در سال جديد را آموزش مقدماتي اطفاي حريق در همه مدارس قزوين خبر داد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط