سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

۱۸ عملیات در آخرین روز بهار

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در آخرین روز خردادماه، ۱۸ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان این سازمان انجام شد.

 داریوش مرادی مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در این باره گفت: در مهمترین حوادث شاهد غرق شدگی جوان 17 ساله در روستای لهارد ارداق بودیم.

حریق 405

وی افزود: ساعت 19:55 دقیقه در تماس با سامانه 125 از وقوع حریق خودرو ۴۰۵ در بلوار آزادگان خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 7 سازمان در محل حاضر و نسبت به اطفاء حریق خودرو ۴۰۵ اقدام نمودند.

شیشه لیا

خارج شدن مواد مذاب از کوره شرکت شیشه لیا باعث شد که آتش نشانان ایستگاه ۳ به همراه آتش نشانی لیا در محل شرکت حاضر شوند و نسبت به سرد نمودن و جلوگیری از احتمال حریق شرکت اقدام نمایند.

واژگونی و حریق 206

ساعت 2:45 دقیقه بامداد نیز در تماس با مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی از واژگونی و دچار حریق شدن خودروی ۲۰۶ در بلوار شهید چگینی خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۵ و ۲ به محل حادثه اعزام شدند .

 آتش نشانان با رسیدن به محل نسبت به اطفاء حریق و نجات مصدوم اقدام نمودند که متاسفانه در این حادثه سرنشین خودروی ۲۰۶ دچار مصدومیت شد و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام شد.

تصاویر مرتبط