پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۲۷

به همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین:

کتاب «آمادگی جسمانی کاربردی آتش نشانان» منتشر شد

کتاب « آمادگی جسمانی کاربردی آتش نشانان » نوشته دن کریگان و جیم موس زیر نظر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ترجمه و انتشار یافت.

قدیر موسی خانی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت:کتاب « آمادگی جسمانی کاربردی آتش نشانان » بعنوان اولین کتاب تخصصی در زمینه ورزش آتش نشانان در سطح کشور است که زیر نظر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین و به همت کارشناسان مجرب و گروه مترجمین و کارشناسان فنی با 356 صفحه در 500 نسخه به چاپ رسید.

وی افزود: این کتاب راهنمای حقیقی برای بهبود عملکرد و طول عمر آتش‌نشانان است و دانش مهارت و ابزار لازم را در اختیار قرار می دهد تا عملکرد آنها در زمینه های کاری به حداکثر برسد و با سلامت دوران شغلی و بازنشستگی خود را طی نمایند.

وی ادامه داد: این کتاب چهار رکن اولیه مربوط به آمادگی جسمانی، بازیابی و استراحت، تامین مایعات بدن، تغذیه و سبک زندگی پرداخته است.

موسی خانی ادامه داد:پرهیز از خطرات ناشی از حوادث در زمان عملیاتهای آتش نشانی مستلزم دانش کافی و آمادگی جسمانی ایده‌آل است و مطالب این کتاب کلید رهایی از حوادث ناشی از عدم آمادگی جسمانی را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد.

تصاویر مرتبط