دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۰

بمناسبت هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ صورت گرفت:

حضور مدیران شهرداری در جمعیت هلال احمر استان

مقدم سلیمی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری،موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسمان و برخی کارشناسان شهرداری بمناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در این دیدار ،آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: نامگذاری این هفته به نام هلال احمر و صلیب سرخ در واقع گرامیداشت کرامت انسانی است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد خدمتگذار توانسته به مدد خانواده بزرگ خود در بحث خدمات داوطلبانه، بشردوستانه و امداد و نجات گام های بلندی بردارد که این نشان از همدلی بسیار زیاد در جهت ارائه خدمات گسترده است و امروز این گامهای بلند  سبب شده تا تسکین آلام بشری روند پرشتاب‌تری بر خود گیرد.

مقدم  سلیمی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین در این دیدار گفت: فعالین حال حاضر در هلال احمر با همان تفکر ابداع کنندگان آن و با همان جدیت در حال خدمتگزاری به مردم هستند.

وی ادامه داد:جمعیت هلال احمر با داشتن امکانات خوب و نیروهای آماده ، جزو اولین ها در خدمات رسانی به مردم است.

قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین نیز با تبریک این هفته گفت: تعامل بسیار مطلوب و خوبی بین  سازمان آتش نشانی و جمعیت هلال احمر استان وجود دارد و این دو دستگاه مکمل یکدیگر در خدمات رسانی به عموم شهروندان و حادثه‌دیدگان هستند و تلاش شده تا با تعامل و همکاری بیشتر خدمات مطلوبی به مردم ارائه گردد.

وی افزود در امورات پژوهشی از جمله بحث استارتاپ ها و کلاسهای آموزشی و مانورهای مشترک نیز تعاملات خوبی بین دو مجموعه جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین وجود دارد.

تصاویر مرتبط