سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۴

تجلیل از آتش نشانان داوطلب تاکسیرانی که در عملیات اطفای حریق حضور داشتند

مراسم تجلیل از آتش نشانان داوطلب تاکسیران که در عملیاتهای اطفای حریق خودرو با سازمان آتش نشانی مشارکت داشتند، برگزار شد.

قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت:  در سال99 و برای اولین بار در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی شهری و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان ، طرح دوره آموزشی، ساماندهی و تجهیز تاکسیرانان بعنوان آتش نشانان داوطلب با حضور 100 تاکسیران با همکاری سازمان تاکسیرانی در مرکز آموزش آتش نشانی قزوین برگزار شد که طی ماههای گذشته سه تن از آتش نشانان داوطلب تاکسیران با توجه به آموزشهای دیده شده اقدام به مشارکت در اطفای حریق نموده و از شدت خسارات اولیه به شهروندان جلوگیری نمودند.

وی افزود: مسعود حسن بیگی،میثم صفری فرد و حسن رستمی تاکسیرانانی بودندکه در سه عملیات مجزا توانسته بودند با آموزش های فرا گرفته و خاموش کننده آتش نشانی عملیات اطفای حریق را انجام دهند طی مراسمی با حضور مقدم سلیمی معاون خدمات شهری شهرداری و رئیس هیئت مدیره سازمان و فتحی زهرایی عضو هیئت سازمان آتش نشانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

وحید مقدم سلیمی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین در این مراسم گفت: جامعه تاکسیرانان امین مردم هستند و قرار گرفتن این قشر در جمع خانواده آتش نشانی که آنها نیز مورد اعتماد جامعه هستند از نقاط قوت این طرح است.

گفتنی است برنامه های مختلف ویژه مشاغل مهم و حساس دیگری نیز مدنظر است تا آموزشهای مربوطه طی سال جاری برگزار شود تا از ظرفیت سایر نهادهای مردمی،دستگاهها و تشکل های مردمی در راستای ایمنی شهر استفاده نمود.

در این مراسم همچنین تاکسیرانان خواستار افزایش تعداد تاکسی های داوطلب و افزایش آموزش ها شدند.

 

تصاویر مرتبط