پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۱

سه حادثه و آتش سوزی خودرو در 24 ساعت گذشته

در 24 ساعت گذشته، آتش نشانان قزوینی در سه حادثه و آتش سوزی خودرو حضور یافتند.

منحرف شدن خودروی حامل سوخت گازوئیل بعد از پل هفت سنگان

مدیر منطقه یک عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: منحرف شدن کامیونت حامل سوخت گازوئیل در بلوار ابوتراپی (بعد از پل هفت سنگان) حادثه آفرید.

رضا خسروبیگی دراین خصوص اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱6:۲۰ دقیقه چهارشنبه به سامانه 125آتش نشانی گزارش شد. که برای انجام عملیات امدادی به این حادثه نیروهای ایستگاه‌ 1 آتش نشانی قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

خسروبیگی  با بیان اینکه به دنبال واژگونی این کامیونت حامل سوخت و نشت این سوخت بر روی آسفالت جاده لغزنده شد، افزود: از این رو نیروهای امدادی آتش نشانی با مسدود کردن جاده و انجام عملیات مناسب‌سازی جاده از تصادفات و خطرات بعدی این حادثه جلوگیری نموده و نسبت به ایمن سازی محل و جابجایی خودرو اقدام شد.

واژگونی خودروی نیسان، دو مصدوم برجای گذاشت

مدیر منطقه یک عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود : در حادثه ای دیگر و در واژگونی خودروی نیسان در بلوار آیت ا... خامنه ای(بعد از شرکت آلومتک) دو مصدوم برجای گذاشت.

خسروبیگی افزود: در تماس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و اعلام حادثه فوق بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 1 و 2 سازمان در محل حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل و جلوگیری از حادثه و حریق احتمالی دیگر،نسبت به خارج نمودن و انتقال دو سرنشین مصدوم خودرو با همکاری نیروهای اورژانس اقدام شد.

حریق خودروی ال ۹۰ در لحظات اولیه مهار شد.

خسروبیگی در این خصوص گفت: ساعت 5:35 دقیقه  صبح امروز طی تماس با سامانه 125 از وقوع حریق خودروی ال 90 در خیابان دستغیب خبر داده شد که بلافاصله نیروهای ایستگاه های دو‌ و هفت این سازمان در محل حاضر شدند و در لحظات اولیه حریق نسبت به اطفای آن اقدام شد و از سرایت شعله ها از قسمت کاپوت ماشین به سایر نقاط و خسارات مالی و جانی احتمالی جلوگیری شد.

.

تصاویر مرتبط