دوشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۷

آماده باش سازمان آتش نشانی قزوین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: به دلیل بارش‌های اخیر و احتمال جاری شدن سیلاب و یخبندان ، این مجموعه به حالت آماده باش درآمده است.

موسی خانی با بیان اینکه با شروع بارش های اخیر و احتمال وقوع تصادفات رانندگی و سایر حوادث غیرمترقبه آتش نشانان در حال آماده باش قرار گرفته اند، افزود: به علت بارش برف برای مقابله با هرگونه حادثه و سانحه در سطح شهر و به منظور خدمت رسانی مطلوب تر نیروهای آتش نشانی به شهروندان و حضور به موقع در وقوع حوادث احتمالی از جمله تصادف، حریق ناشی از اتصال برق و پارگی کابل ها و سایر حوادث این سازمان در کنار سایر مجموعه های خدمات رسان شهرداری از جمله پسماند و فضای سبز نیروهای امدادی در آماده باش کامل است  واین آماده باش ها تا اتمام بارش ها ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با شروع بارش های جوی و احتمال وقوع تصادفات رانندگی و آب گرفتگی معابر، تمامی ایستگاههای این سازمان  برای ارایه خدمات ایمنی به شهروندان در حال آماده باش قرار گرفته و تا برقراری وضعیت عادی جوی این روند ادامه می یابد.

موسی خانی از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و در صورت بروز حوادث رانندگی و یا مشاهده هرگونه آب گرفتگی که می تواند موجب سقوط و گرفتاری شهروندان شود، با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و یا شماره 137 شهرداری تماس حاصل نمایند.

وی با تاکید بر رعایت موارد ایمنی وسایل گرمایشی از سوی شهروندان  عنوان کرد: شهروندان دودکش وسایل گرمایشی خود را حتما بررسی کنند تا از بروز حوادثی همچون گازگرفتگی جلوگیری شود.

تصاویر مرتبط