یکشنبه ۱۳۹۹/۰۶/۲۳

مر کز آموزش آتش نشانی قزوین آمادگی برگزاری کلاسهای مختلف در حوزه ایمنی را دارد

مر کز آموزش آتش نشانی قزوین آمادگی برگزاری کلاسهای مختلف در حوزه ایمنی را دارد

موسی خانی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با توجه به میزان توانمندی تجهیزاتی و نیروی انسانی موجود در سازمان آتش نشانی قزوین،این سازمان آمادگی برگزاری کلاسهای آموزشی مختلف برای آتش نشانان استان و استانهای همجوار و در کنار آن برگزاری دوره های تخصصی ایمنی و آتش نشانی برای شرکت ها و ادرات مختلف را دارد.

وی با بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری و علی رغم محدودیت های برگزاری دوره های آموزشی بدلیل شیوع بیماری کرونا این سازمان به میزان 36 هزار و 544 نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار کرده است افزود:دوره آموزشی تخصصی اطفای حریق و امداد و نجات آتش نشانان شهرداری ایلام با حضور 10 نفر و بمدت 60 ساعت در طول شش روز در ماه جاری در مرکز آموزش این سازمان برگزار شد.

وی ادامه داد:در این دوره آموزشی ،آتش نشانان ایلامی با انواع آتش سوزی ها و حوادث مختلف و روش های امداد و نجات و اطفای حریق تخصصی آشنا شدند.

موسی خانی با بیان اینکه مدرسان مرکز آموزش این سازمان از آتش نشانان با تجربه و اساتید دانشگاه هستند افزود: نرم افزار آموزش عمومی شهروندی نیز در حال تهیه است و همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی قابل دسترسی برای مردم خواهد بود.

تصاویر مرتبط