سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۶/۰۴

بازدید ایمنی از بیمارستان ها

بازدید ایمنی از مراکز درمانی و بیمارستان ها در حال انجام است.

رحمانی مسوول اداره آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: بمنظور شناسایی محیط و امکانات اطفایی موجود در مراکز درمانی، مراقبتی و بیمارستان ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، این مراکز مورد بازدید قرار می گیرند.

وی افزود:  کارشناسان واحد پیشگیری در بازدید دوره ای خود با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس از بیمارستان های بوعلی، کوثر و قدس بازدید کرده و با بررسی موارد ایمنی تجهیزات و تاسیسات موجود  راهنمایی و مشاوره های لازم را جهت اجرای هرچه مطلوب تر دستورالعمل ایمنی به مسئولین آن ارائه کردند..

رحمانی ادامه داد: در این بازدید اجرای دقیق و بدون نقص سیستم های اطفاء اتوماتیک، تخلیه در شرایط بحران و خروج اضطراری، سیستم اعلام حریق، سیستم های تهویه در شرایط آتش سوزی و دودگرفتی و نیز حریق بندی بخش های مختلف و سقف های کاذب مورد تأکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیمارستان ها و مراکز درمانی به عنوان مراکز پر تردد و خطر ریسک پذری بالا بشمار میروند، افزود: در طی این بازدید هاکه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد، فضاهای مختلف و ایمن شده، راه رو و راه پله های فرار و دسترسی به محل در هنگام حادثه، مورد بازدید و بررسی قرارمی گیرد.

 

تصاویر مرتبط