چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۲۵

حادثه برای 10 خودرو ،4 مصدوم برجای گذاشت

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین ، 10 خودرو آسیب دید و 4 نفر مصدوم شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، اسفندیاری افزود: ساعت 1:12 بامداد چهارشنبه، طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی از واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان با بار میوه در محور کنارگذر اتوبان قزوین –زنجان حدفاصل مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا خبر داده شد که بلافاصله 3 اکیپ از نیروهای امداد و نجات و اطغای حریق ایستگاه های 4، 5 و 6 سازمان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در حالی  که راننده مصدوم خودرو به طرز معجزه آسایی و با آسیب دیدگی جزئی از خودرو خارج شده بود و اقدامات برای ایمن سازی محل در حال انجام بود، چند دستگاه خودروی دیگر نیز در این مکان با هم برخورد کرده بودند. 

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: در این حادثه 9 دستگاه خودروی کامیون، کامیونت، سمند، پراید، پژو و پیکان آسیب دیدند که با توجه به شدت حادثه، متاسفانه چهار نفر مصدوم شدند که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی توصیه کرد:در صورت هرگونه تصادف و حادثه ای در جاده ها و به ویژه اتوبان، رانندگان و همراهان باید از توقف در اطراف محل حادثه خودداری کنند تا دستگاه‌های امدادی بتوانند خدمات‌رسانی بهتری ارائه دهند و از آسیب دیدگی و حوادث جانبی دیگر نیز جلوگیری به‌عمل آید.

پایان پیام 

تصاویر مرتبط