پنجشنبه ۱۳۹۰/۰۲/۰۱

چند عمليات در يک خبر

اخبار کوتاه آتش نشاني

چند عمليات در يک خبر

سقوط در چاه باغ لاله
ساعت 55/10 دقيقه ، 29 فروردين ماه فردي 25 ساله به داخل چاه باغ لاله هادر خيابان شهرداري قزوين سقوط کرد که بلافاصله نيروي امداد و نجات ايستگاههاي 1 و 3 در محل حضور يافته و پس از تلاش 20 دقيقه اي .فرد مصدوم را از محل خارج کردند.
 
سيم مفتول در پاي پسربچه
ساعت 48/22 دقيقه ، 28 فروردين ماه با تماس اورژانس بيمارستان شهيد رجايي از مراجعه کودکي به اين مرکز خبر داده شد که سيم مفتولي در پاي وي فرو رفته و دچار مصدوميت شده بود . بلافاصله نيروهاي ايستگاه 2 در محل حاضر شدند واقدام به خارج کردن مفتول از پاي پسربچه نمودند.
 
واژگوني دو دستگاه کاميون
دو دستگاه کاميون در حد حوالي پل شرکت نفت به دلايل نامعلومي واژگون شدند که به دليل نشت گازوئيل و احتمال خطر آتش سوزي در محل وجود داشت به همين دليل نيروهاي ايستگاه يک در محل حضور يافتند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگيري کنند.
 
واژگوني خودروي نيسان 
واژگوني خودروي نيسان در جاده بوئين زهرا باعث مصدوم شدن راننده خودرو شد. اين حادثه ساعت 52/11 دقيقه آخرين روز فروردين  بعد از پايانه حمل بار اتفاق افتاد که نيروهاي ايستگاه 3 آتش نشاني قزوين در محل حضور داشتند.
 
حريق مغازه در مجاهد
وقوع حريق در مغازه خواربار فروشي درخيابان مجاهد منجر به اعزام نيروهاي اطفاء حريق ايستگاه هاي 2 و 6 به محل شد. اين حادثه در ساعت 08/9 دقيقه آخرين روز فروردين اتفاق افتاد.
پايان پيام

تصاویر مرتبط