دوشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۱۵

سرپرست جدید معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین معرفی شد

طی حکمی از سوی شهرداری قزوین،اباذر اسفندیاری بعنوان سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ،طی مراسمی با حضور رییس و مدیران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ،حکم سرپرست جدید معاونت عملیات این سازمان به وی ابلاغ شد.

در متن این حکم آمده است:حضور در عملیاتهای سازمان با پذیرش مسئولیت فرماندهی میدان و تقسیم وظایف بر مبنای جایگاه رئوسای مناطق و ایستگاه ها در حوزه عملیات ،برنامه ریزی مناسب جهت یادگیری و آموزش ضمن خدمت،توام با حفظ آمادگی جسمانی پرسنل در حوزه عملیات ،توجه به نظم و انظباط و رعایت شئونات اخلاقی و سازمانی در ایستگاه ها ،شناسایی استعداد های افراد در راستای ارتقاء شغلی و پیگیری لازم و مستمر در راستای تامین ملزومات و رفع کمبودهای انفرادی و ایستگاهی،از جمله مواردی است که ضرورت دارد کما فی السابق محقق گردد.

 

منتظری ،رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمین شهرداری قزوین در این مراسم گفت:جابجایی افراد برمبنای اصل و کار فنی و کارشناسی می تواند باعث شکوفایی و تحول هر مجموعه ای شود.

وی همدلی را عامل اصلی خدمت رسانی مناسب و یکپارچه به مردم عنوان کرد و افزود:همه ما در مقابل مسوولیتی که برعهده گرفته ایم مسوولیم و باید پاسخگو باشیم.

گفتنی است؛پیش از این مسوولیت معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین بر عهده قدیر موسی خانی بوده که با حفظ سمت بعنوان قائم مقام این سازمان نیز فعالیت می کرد.
 

تصاویر مرتبط