چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۱۰

منتظری:

سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در 24 ساعت گذشته 11 عملیات انجام داده است

مجتبی منتظری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت:در 24 ساعت گذشته ، 11 عملیات اطفا و نجات توسط آتش نشانان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری افزود: اولین عملیات نهم اردیبهشت ماه با اعلام حریق منزل مسکونی در ساعت 12 و 45 دقیقه در دو راهی همدان آغاز شد که بلافاصله نیروهای ایستگاه های 3 و 6 در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به اطفای حریق اقدام شد.

وی گفت: در ادامه نیز ساعت 13 و 50 دقیقه از سقوط کودکی به داخل چاه در روستای ناصرآباد خبر داده شد که با اعزام نیروهای ایستگاه های 4 و 5 به محل حادثه، این کودک توسط اهالی و سلامت از چاه خارج شده بود.

منتظری ادامه داد: همچنین پس از اطفای حریق در خیابان اصفهان، در ساعت 15 و 54 دقیقه طی تماس با سامانه 125 از سقوط شخصی داخل چاهک آسانسور در خیابان نوروزیان اطلاع داده شد که با حضور نیروهای ایستگاه های 5 و7، مصدوم حادثه از چاه خارج و تحویل نیروهای اورژانس شد.

 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: سقوط کودک یحیی آبادی در رودخانه، حریق خودروی نیسان، سقوط خودرو به رودخانه، کمک به بیمار نخاعی و حریق ضایعات از دیگر تماس ها و عملیات های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در روز نهم اردیبشت بوده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط