دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

تقدیر مدیر کل مدیریت بحران استانداری از عملکرد سازمان آتش نشانی قزوین

       به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ، طی بازدید بعمل آمده توسط مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین و هیئت همراه از ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی قزوین از عملکرد تعدادی از پرسنل و مجموعه سازمان آتش نشانی قزوین تقدیر بعمل آمد.

در این بازدید قدیر موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گزارشی از عملکرد سازمان در خصوص اقدامات مختلف انجام شده در راستای ایمن سازی شهر و عملیاتهای گوناگون انجام شده و همچنین برنامه های در پیش رو سازمان مطرح نمودند.

در ادامه این دیدار علیمی ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته توسط مجموعه آتش نشانی قزوین با توجه به قرار داشتن این سازمان در خط مقدم و اصلی مدیریت بحران شهر به وظیفه سنگین سازمانهای مختلف و متولی در مقابله با حوادث مختلف اشاره کرده و افزودند : سازمان آتش نشانی قزوین همواره نشان داده که همیشه در جهت حفظ جان و مال شهروندان و سرمایه های ملی فعال و پیشرو بوده است.

در پایان این دیدار مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین به همراه کارشناسان و ریاست سازمان آتش نشانی قزوین از امکانات ، تجهیزات و ماشین آلات واقع در ستاد مرکزی آتش نشانی قزوین بازدید و از آمادگی کامل تیمهای عملیاتی و ماشین آلات مطلع گردیدند.

گفتنی است در این بازدید با اهدای لوح تقدیر از زحمات ریاست سازمان آتش نشانی قزوین و تعدادی از پرسنل به نمایندگی از زحمات مجموعه آتش نشانان قزوین تقدیر بعمل آمد.

تصاویر مرتبط