شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۴

با برتری ایستگاه 6؛

رقابت‌های فوتسال آتش‌نشانان قزوینی قهرمان خود را شناخت

رقابت‌های فوتسال یادواره شهید محرمعلی فلاح در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با برتری تیم ایستگاه 6(نواب) به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ رقابت‌های فوتسال آتش‌نشانان قزوینی یادواره شهید محرمعلی فلاح، در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با برتری تیم ایستگاه 6(نواب) به پایان رسید.

مسئول تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در این خصوص اظهار کرد: مسابقه فینال و رده بندی این رقابتها با حضور صلحجو،فرمانی، چگینی و اللهیاری از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، خرم نیا سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی در سالن شهید بابایی برگزار شد.

نجفیان افزود: در این رقابت‌ها تیم ایستگاه 6 در یک دیدار نزدیک با برتری مقابل ایستگاه 5 یه مقام قهرمانی دست یافت، تیم ایستگاه 5(پونک )دوم شد و تیم اداری با شکست تیم ایستگاه 2 در سکوی سوم ایستاد.

او ادامه داد: تیم قهرمان را هاشم زهرایی، میثم پورخانعلی، حسین ابراهیمیان، مهدی اکبری، محسن مجیدی، مهدی محمد خانلو، افشین نوریانی، کامران فرهمندنیا و سیدجمال حسینی تشکیل می‌دادند.

گفتنی است؛ این مسابقات در دو گروه از ماه مبارک رمضان آغاز شده بود و با توجه به حضور آتش نشانان فوتسالیست مطرح استان و کشور، در سطح مطلوبی برگزار شد.

همچنین در پایان این مراسم، از نفرات برتر آزمون های آمادگی آتش نشانان در رده های سنی مختلف تجلیل شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط