پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۰۱

از سوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه آموزشی مداخله در اقدام به خودکشی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع پیشگیری و مداخله در اقدام به خودکشی از سوی این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ قدیر موسی خانی اظهار کرد: این سازمان کارگاه آموزشی با موضوع پیشگیری و مداخله در عملیات اقدام به خودکشی ویژه کارکنان عملیاتی آتش نشانی برگزار کرد.
موسی خانی افزود: این کارگاه آموزشی با حضور ۶۰ نفر از کارکنان عملیاتی طی دو روز در سالن آموزش آتش نشانی با همکاری مرکز بهداشت قزوین برگزار شد.
وی ادامه داد: خودکشی در حال حاضر یک مشکل بزرگ در تمام دنیا و به خصوص شهرهای بزرگ است و از این رو تقویت کارکنان عملیاتی این سازمان برای ارزیابی و نحوه مدیریت عملیات و مداخله در حادثه اقدام به خودکشی، بسیار مهم است و کارکنان سازمان باید حتماً آموزش‌های لازم در این خصوص را دریافت کنند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این سازمان به منظور تامین سلامت روان کارکنان و بهبود عملکرد آنها در زمان وقوع حوادث و سوانح، برنامه‌های عملیاتی و کارگاه‌های آموزشی مختلفی را در طول سال برگزار می‌کند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط