5/24/2023

موسی خانی:

انجام 540 عملیات توسط آتش نشانی قزوین در دوماه اول سالجاری

موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین خبر داد:دو ماهه اول سال جاری تعداد 540 عملیاتتوسط آتش نشانی قزوین انجام شده است،

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛قدیر موسی خانی با اعلام این خبر افزود:از مجموع 540  عملیات انجام شده،362 عملیات مربوط به حوادث و 178 عملیات مربوط به آتش سوزی است.

 

موسی خانی خاطرنشان کرد:همچنین از مهمترین حوادث رخ داده در این مدت می توان به  133مورد حادثه آسانسور ومحبوس شدن و35 مورد تصادفات جاده ای،مورد آتش سوزی منزل  مسکونی و ... اشاره کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه با شروع فصل گرما وافزایش آتش سوزی باغات،مزارع وعلفزارها سازمان آتش نشانی قزوین از تمام ظرفیت و امکانات خود در جهت مبارزه با حریق علفزارها  استفاده خواهد کرد، بیان کرد:باغداران و اصنافی که در مجاورت مراتع و زمین‌های غیر محصور استقرار دارند، توصیه کرد تا برای جلوگیری از سرایت آتش سوزی‌های احتمالی و بروز خسارات مالی، علف‌ها را از بین ببرند و در مرز بین باغات و اطراف محل کسب خود آتشبر ایجاد کنند.

 

وی همچنین ازشهروندان خواست تا از پرتاب ته سیگار روشن و پسماند‌های شیشه‌ای در دامان طبیعت و علف‌های خشک خودداری کنند و در سفر‌های طبیعت گردی خود از خاموش کردن کامل چوب‌های نیمه سوخته آتش، کاملا  مطمئن شوند.

 

انتهای پیام/

related images