سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

مسئول آموزش سازمان آتش‌نشانی قزوین خبر داد؛

دو هزار و 808 نفر-ساعت آموزش آتش‌نشانی در یک ماه

مسئول آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از ارائه دو هزار و 808 نفر ساعت آموزش در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ علیرضا رحمانی اظهار کرد: واحد آموزش این سازمان در یک خردادماه امسال، 2 هزار و 808 نفر-ساعت آموزش ارائه داده است.

او افزود: بيش از 90 نفر از کارکنان آتش نشانی و 186 نفر از کارکنان نهادها و دستگاه‌های دولتی در این ماه آموزش دیده اند که کلاس‌های آموزشی یاد شده با هدف بالا بردن سطح  آگاهی شهروندان و کارکنان آتش‌نشانی در زمینه مسائل ایمنی برگزار شد.

مسئول آموزش سازمان آتش‌نشانی قزوین ادامه داد: 2هزار نفر-ساعت از آموزش‌های خردادماه مربوط به آموزش نیروهای جدید استخدامی آتش نشانی، 280 نفر-ساعت بابت کارگاه‌های آموزشی برای آتش نشانان و نیز 186 نفر-ساعت نیز آموزش کارکنان دستگاه‌ها شامل آموزش مقدماتی ایمنی بوده است.

رحمانی با تاکید براستمرار این آموزش ها در راستای کاهش حریق و حوادث در شهر از برنامه های آموزشی ویژه شهروندان در تابستان امسال خبرداد و گفت: همچنین 528 نفر ساعت نیز به همشهریان محترم آموزش مقدماتی ایمنی ارائه شده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط