دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰

با کسب مقام سوم المپياد عملياتي-ورزشي آتش نشانان کشور؛

آتش‌نشاني قزوين موفق‌ترين آتش نشاني کشور در سال 94 شد

سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين مقام سوم المپياد عملياتي-ورزشي ، آتش نشانان کشور را در شهر مقدس مشهد کسب کرد و بعنوان موفق ترين آتش نشاني کشور در سال 1394، مسابقات خود را به پايان رسانيد.

 

دهمين دوره المپياد عملياتي-ورزشي آتش نشانان کشور با حضور 16 تيم در دسته يک و 26 تيم در دسته دوم از 12 تا 18 مهر ماه در شهر مشهد برگزار شد که تيم‌هاي حاضر در اين مسابقات در چهار رشته "دوي 100 متر با مانع"، "مسابقات امدادي آتش نشانان با مسافت 100×4 متر تيمي"، "مسابقات آبرساني با موتور پمپ پرتابل" و "بالا رفتن از برج با نردبان" برگزار شد.
بر اساس اين گزارش؛ تيم قزوين در ماده صد متر با مانع در سکوي دوم ايستاد و در ماده چهار در صدمتر تيمي نيز عنوان دومي را کسب کرد و به در رده چهارمي صعود از برج  قرار گرفت و در مجموع تيمي اين رقابتها بعد از تيم کرج و رشت در سکوي سوم ايستاد و مشهد ميزبان چهارم شد.
 
در اين گزارش آمده است؛ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در پنجمين دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور که از تاريخ 15 تا 18 شهريور ماه در شهر قزوين برگزار شد به مقام نايب قهرماني کشور و در دهمين المپياد عملياتي – ورزشي آتش نشانان کشور از تاريخ 12 تا 18 مهر ماه که در شهر مشهد برگزار شد به مقام سوم کشور دست يافت.
 
گفتني است؛ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ تنها شهري بود که در بين تمامي شهر ها به خصوص کلان شهرها، در هر دو رشته امداد و نجات در ارتفاع و مسابقات عملياتي-ورزشي بر روي سکو رفت و موفق ترين عملکرد را در بين سازمان‌هاي آتش نشاني کشور بدست آورد.
 
نتايج تيمي دهمين دوره مسابقات عملياتي-ورزشي آتش نشانان کشور(مشهد-مهر94):
مقام اول:کرج
مقام دوم:رشت
مقام سوم: قزوين
 
 نتايج تيمي پنجمين دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور(قزوين-شهريور94):
مقام اول: نيشابور
مقام دوم: قزوين
مقام سوم: شيراز

 

تصاویر مرتبط