شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۳

موسی خانی:

برگزاری دوره آموزشی اطفای حریق برای رانندگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین

موسی خانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی اطفای حریق و کنترل آتش‌سوزی درمواقع ضروری با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین برای رانندگان این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛قدیر موسی خانی افزود:دوره آموزشی اطفای حریق و کنترل آتش‌سوزی با همکاری ویژه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین برای رانندگان شرکت اتوبوسرانی درمحل سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین  برگزار شد.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت:هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقای سطح آگاهی رانندگان در مقابله با آتش‌سوزی و حادثه و اطفای حریق و کنترل آتش می‌باشد که با حضور رانندگان بخش سازمانی و خصوصی در محوطه سازمان آتش‌نشانی اجرا شد.

 

وی افزود: در این دوره اطلاعاتی در مورد اطفای حریق و مقابله با آتش‌سوزی و حفظ خونسردی در هنگام مواجهه با حوادث و طریقه استفاده از لوازم آتش‌نشانی به صورت عملی در دستور کار قرار گرفت.

 

موسی خانی در پایان گفت:این دوره‌ها با رویکرد تخصصی‌تر جهت رانندگان در ارائه خدمت رسانی بیشتر به شهروندان درطول سال ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است دراین دوره ۲۰۰ نفر از رانندگان اتوبوسرانی قزوین حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط