پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۴

براثر بی‌احتیاطی راننده رخ داد

برخورد شدید خودروی سواری با روشنایی کنارخیابان

خسروبیگی از برخورد شديد يک دستگاه خودروي سواري پرايد با روشنایی کنار خیابان در نرسیده به شرکت نفت و مصدوميت راننده این خودرو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ رضا امیری خسروبیگی معاون عملیاتی این سازمان درباره حادثه تصادف پراید اعلام کرد: با تماس شهروندان و اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان را به محل حادثه واقع در دروازه تهران قدیم به سمت شرکت نفت  اعزام کرد.

 

وی افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي سواري پراید  به شدت با روشنایی کناری خیابان برخورد کرده بود،آتش نشانان در اولین اقدام به نجات سرنشین خودروی پراید کردند و تنها مصدوم این حادثه را براي انجام اقدامات درماني تحويل اورژانس حاضر در محل  دادند.


رضا امیری خسروبیگی  عنوان کرد: نيروهای عملیاتی با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودرو، از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کردند.

 

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین  خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط