شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

موسی خانی خبر داد:

آماده باش آتش نشانان درنوروز1402

موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از آماده باش نیروهای عملیاتی این سازمان، ویژه ایام نوروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛قدیر موسی خانی با اشاره به آماده باش کامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین در راستای طرح استقبال از بهار،گفت: با توجه به فرارسیدن سال جدید و بر اساس برنامه ریزی‌های های انجام یافته در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار و در راستای پیشگیری از حوادث،سازمان آتش نشانی از ابتدای اسفند ماه سال جاری با استقرار اکیپ های عملیاتی  به همراه تجهیزات کامل خودبه صورت روزانه در میادین و نقاط پرترافیک  شهر به صورت آماده باش در خدمت شهروندان می باشد.

 

موسی خانی تصریح کرد: آماه باش کامل ایستگاههای ده گانه  آتش نشانی در کنار حضور آتش نشانان موتور سوار نیز با دستگاههای پیشرفته و خاموش کننده سیار با گشت زنی در سطح شهر و نقاط مهم و پر تجمع شهری از مهمترین  اقدامات عملیاتی این سازمان است.

 

وی تاکید کرد :سازمان آتش نشانی قزوین از سازمانهای خدمات رسان  است که در ایام عید نوروز نیز حفظ آمادگی به صورت 24ساعته در خدمت شهروندان ومسافرین نوروزی بوده و خدمات خود را در قالب استقرار گشت زنی در سطح شهر وو رودی های شهر،اماکن اسکان مسافرین نوروزی و... در برنامه خواهد داشت.

 

موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطر نشان کرد: ضمن رعایت موارد ایمنی  شهروندان در صورت نیاز به خدمات امدادی ومشاوره ایمنی  در سطح شهر می توانند با شماره 125 سازمان آتش نشانی قزوین تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط