سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

حريق انباری منزل مسکوني در ناحيه مينودر قزوين اطفا شد

امیری خسروبیگی معاون عملیاتی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان حريق انباری منزل مسکوني در ناحيه مينودر قزوين اطفاء شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛رضا امیری خسروبیگی با اعلام این خبر افزود: در تماس مردمي با سامانه 125آتش نشاني قزوين،آتش‌سوزي انباری منزل مسکوني واقع در ۱۲فرودین جنوبی کوچه صبای یکم درناحيه مينودر گزارش شد که ستاد فرماندهي اين سازمان بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره چهار مينودر و پنج پونک را به محل حادثه رهسپار کرد.

 

خسروبیگی با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 3 دقيقه به محل حادثه افزود: در جريان اين حادثه انبار اين واحد مسکوني طعمه حريق شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از رسيدن به محل با قطع جريان برق و گاز نسبت به ايمن سازي صحنه حادثه اقدام و با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه اطفاء حريق خود را به کانون حريق رساندند و باحداقل خسارت ممکن نسبت به اطفا شعله‎هاي آتش اقدام و از سرايت حريق به ساير قسمتها جلوگيري کردند.

 

خسروبیگی درادامه يادآور شد؛ آتش نشانان پس از تهويه دود از فضاي داخلي ساختمان و اطمينان کامل از ايمن سازي صحنه حادثه به ماموريت خود پايان دادند.

 

گفتني است؛در اين حادثه خوشبختانه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز از سوي کارشناسان واحد بررسي علل حريق اين سازمان در دست بررسي است.

 

انتهای پیام.

تصاویر مرتبط